• Bookmark

    Floryday

Ratings On Other Platforms

Trustpilot
4.3 / 5
Reviews.io
3.2 / 5
Corporate Values

Overview

Floryday has a consumer rating of 3.86 stars from 1,039 reviews indicating that most customers are generally satisfied with their purchases. Consumers satisfied with Floryday most frequently mention customer service, good quality and online shopping.Floryday ranks 64th among Women's Clothing sites.

  • Service
    86
  • Value
    89
  • Shipping
    87
  • Returns
    72
  • Quality
    86
Positive reviews (last 12 months): 0%
Positive
0
Neutral
1
Negative
33
View ratings trends
57
See all photos

What reviewers want you to know

Positive highlights

  • The clothe are of great quality, tremendous customer service and fast delivery.

Critical highlights

  • Ridiculous amount of time spent on emails trying to get a return address.
  • There is no delivery note and I did not get an order number or confirmation email.
How would you rate Floryday?
Top Positive Review

“Excellent quality clothing at great prices”

Cheryl W.
7/16/20

Floryday has unique styles that you won't find at other stores. The only negative was shipping (but that was not Floryday's fault). Floryday shipped my order within 24 hours & it arrived in the USA in 3 days. The package remained in LA for over a month (due to Covid) before it was processed. Package arrived, each article of clothing was in a heavy, plastic zipped bag with no imperfections. Very satisfied customer and I'll definitely shop Floryday again.

See positive reviews
Top Critical Review

“A complete con - steer well clear”

Emma G.
11/1/20

Product looks nothing like photos. Sizing is awful - items very, very poor quality. Returns process is deliberately set up to prevent returns Return address has not postcode. Fake reviews and then spend their times getting negative reviews removed without solving problems. Refunds take 60 days and then are not paid in full. £32 out of pocket so far. Facebook reviews from fake accounts - the issues and lies go on... AVOID AT ALL COSTS

See critical reviews

Reviews (1,039)

Rating

Timeframe

Other

Reviews that mention popular keywords

customer service (83) return address (20) order number (12)
emmag263
1 review
55 helpful votes
November 1st, 2020

Product looks nothing like photos.
Sizing is awful - items very, very poor quality.
Returns process is deliberately set up to prevent returns
Return address has not postcode.
Fake reviews and then spend their times getting negative reviews removed without solving problems.
Refunds take 60 days and then are not paid in full.
£32 out of pocket so far.
Facebook reviews from fake accounts - the issues and lies go on...
AVOID AT ALL COSTS

flroydayf
Floryday F. – Floryday Rep

Hi Emma,

Regarding to the refund, if you paid with card, the refund will be back into the account which you used to pay for the order within 7-15 working days, depending on the bank processing time.

If you paid with your PayPal account directly, the refund will be back into the account which you used to pay immediately once processed, while it will take about 30 days to receive the refund if you paid with a credit card through PayPal, depending on the bank processing time.

Would you please tell us your order number so that we can contact you as soon as possible? Or please send the email to feedback@floryday.com with the title "Sitejabber+ your order number ". Our Customer Service Team will handle it promptly and find the best solution for you.

Best regards,
Floryday

michellem2781
2 reviews
9 helpful votes
August 2nd, 2021

If I could give zero or negative stars I would. Please spend your $ elsewhere. This company Is a scam. I bought four tops off of this website, not one of them looked anything like the picture the material was awful. I tried to return the items within the 14 day window and they wanted to reimburse me FAR less than what I paid. I tried contacting the company relentlessly with no response. I'm even trying to dispute the purchase with my credit card company.

Tip for consumers:
Don’t buy anything off this site it’s a scam. You won’t be able to return anything to them even though it says returns in 14 days. Cloths look nothing like the picture

Products used:
None

Service
Value
Shipping
Returns
Quality
triciab112
1 review
7 helpful votes
July 10th, 2021

After ordering a dress three & half weeks before my daughter's wedding it arrived 2 weeks after her wedding. When I clicked on My Orders it said I hadn't ordered anything yet even though I have 60 points in my account. They only allow a "live chat" on preorders & not post orders. No ph# for customer service & no order # I could do find so I'm stuck with a dress I no longer need! Frustrating on how much time all of this took which produced nothing!

vcr
1 review
4 helpful votes
September 18th, 2021

Bought 2 items of closing on July 31st, 2021. Neither the fabric nor the size were of quality and as described. I returned them (US warehouse adress) at my own expense and I keep sending emails asking for my refund. They simply ignore me. TOTAL LOSS. When it is too good to be true, it is. Floryday is one these Chinese companies attracting customers with great prices for which you receive pieces of crap. You never get your refund!

Tip for consumers:
They claim full refund upon products return. I returned both items in original packing. NO REFUND YET. I PAID for items, shipping, return fees and it was a TOTAL LOSS FOR ME.

Products used:
2 tops

Service
Value
Shipping
Returns
Quality
nancyg1798
1 review
3 helpful votes
August 30th, 2021
Verified purchase

I ordered and returned two dresses in June. One didn't fit and the other was the cheapest material ever. I returned them following their directions, and within the time frame. You can ignore their claim that return shipping is free, it's not. You will pay it. Ten weeks and several phone calls later they finally credited my account for ten dollars less than they should have. I'm so glad to be done with this company! Do not order from them! Take pictures of your orders and emails from them and all correspondence re conversations.

Tip for consumers:
They make returns very difficult. Shipping is not free. They may not give you all your money back. Keep pictures of your emails and order numbers .

Products used:
None

teresah539
1 review
14 helpful votes
May 8th, 2021

It isn't worth your aggravation. Ordered dresses and they never arrived. After 2 weeks of waiting and having to reach I was informed one dress was out of stock, received a refund, but the other items never showed up. The tracking info still shows the remaining items at the facility, saying the order is complete. Ended up having to request a full refund & will never order from them again. If you don't have what customers need then you need to close your business.

Products used:
None, never received them.

Service
Value
Shipping
Returns
Quality
judithl182
2 reviews
5 helpful votes
August 28th, 2020

Finally got credit for returned purchases. Starting to think a little better of this company. Last return I had which was less than 3 days ago, I was told not to send it back but was still given credit.

flroydayf
Floryday F. – Floryday Rep

Hi Judith,

We appreciate your comments about our staff being friendly and helpful without exception. From the beginning to the end of your shopping experience with us, we are dedicated to making you happy.

For any question, you can easily reach us through: https://www.floryday.com/about/email.php?type=pre_sales&code=contact. Our service team will reply you in 48 hours. If you did not receive the email, please recheck it with your spam box or junk folder.

Best Regards,
Floryday

lizb287
1 review
94 helpful votes
September 30th, 2020

I implore anyone considering buying from this company to not waste your money. The clothes are not as described, clothes described as cotton or linen are viscose. Badly cut, nothing like the advertised image - it's an utter disgrace and scam. It is extremely difficult to get your money back and even if you can they take off a load for postage. This is a cynical scam and I intend to contact trading standards about their their misleading and false claims. DO NOT BUY.

flroydayf
Floryday F. – Floryday Rep

Hi Liz,

We are sorry to hear that you are not satisfied with our return policy. Currently, the return shipping cost is borne by the customers. We recommend some economical ways for returning based on the the parcel weights and return destination when providing the return address.

We will try to find your order number to contact you. Or please send the email to feedback@floryday.com with the title " sitejabber+ your order number". Our Customer Service Team will handle it promptly and find the best solution for you.

Best regards,
Floryday

laurav276
1 review
12 helpful votes
June 20th, 2020

I ordered a couple shirts today and a couple hours later had to cancel. Only then did I see these reviews. So we will see if the money gets promptly returned to my account. If it does I'll change my rating and place my order again. Will follow up.

ruthj250
1 review
93 helpful votes
August 8th, 2020

Stay away from this outfit... cheap all around. I ordered 5 items which took over 6 weeks to arrive. Tracking stopped after awhile and any attempt to reach the company was futile... what they call 'chat' is 3 more websites which tell you nothing. Email requests were answered with form emails which said the same thing each time. Poor quality! I returned all of the items and was charged $30 for the original shipping cost. I paid $20 to return the items so it cost me $50 learn this lesson... stay away from Floryday!

flroydayf
Floryday F. – Floryday Rep

Hi Ruth,

We are sorry to hear that you are not satisfied with our return policy. Currently, the return shipping cost is borne by the customers. We recommend some economical ways for returning based on the the parcel weights and return destination when providing the return address.

We will try to find your order number to contact you. Or please send the email to feedback@floryday.com with the title " sitejabber+ your order number". Our Customer Service Team will handle it promptly and find the best solution for you.

Best regards,
Floryday

catheriner555
1 review
0 helpful votes
November 7th, 2021

Recieved my clothes and returned due to poor quality and looking nothing like the pictures. Still waiting for refund 4 weeks later They say due to "system maintenance " their refund system is down! They offer alternatives but I would not buy again. What a con. Avoid at all costs!

Tip for consumers:
Avoid!

Products used:
None sent back all

Service
Value
Shipping
Returns
Quality
ilianab9
1 review
32 helpful votes
August 13th, 2020

Ordered 2 items 1 day apart on June 23rd, received one July 6th and now waiting for shipping address to return for a refund since July 7th.
Second item has been sitting in Memphis for over 8 business days now, called Fed Ex they told me it is LOST.
Wrote back to this company and all I get is their generic replies. Nobody is reading my messages.
I purchased their insurance for. 99 let's see what good that is.

EDITING TO ADD: Floryday contacted me almost within the day that I submitted this review for a full refund for both dresses ( one I have and have yet to return -no address sent yet -and the other which never arrived.) I feel I left an honest review and do not see why I would remove it. I do THANK Floryday for it's prompt refund but only because I posted in this forum does not erase their previous actions. Please be aware that you are ordering from Hong Kong and shipments do take longer than usual and in my case never arrived even though I still see in my account at the Memphis, TN facility.

flroydayf
Floryday F. – Floryday Rep

Hi Iliana,

We are sorry to hear that you haven't received the order. Currently the total delivery time includes processing time and shipping time.

Processing time: The time it takes to prepare your items to ship from our warehouse. Normally, the items will be shipped within 7 days. If you buy the pre-order product, it needs 14-21 days.

Shipping time: The time for your items to travel from our warehouse to your destination. You can choose Expedited Shipping (3-6 business days) or Standard Shipping (7-30 business days) to ship your order. The shipping method and shipping time may vary in different countries. For detailed information on standard and expedited delivery, please refer to our Shipping Information (http://www.floryday.com/shipping-info.html).

Would you please tell us your order number so that we can contact you as soon as possible? Or please send the email to feedback@floryday.com with the title "sitejabber+your order number". Our Customer Service Team will handle it promptly and find the best solution for you.

Best regards,
Floryday

ll414
1 review
4 helpful votes
September 30th, 2020

After initial problems Im pleased to report that the company responded To me immediately with a refund

flroydayf
Floryday F. – Floryday Rep

Hi,

Thank you for taking the time to share with us such excellent comments. Our goal is to continuously provide excellent products and find ways to respond to every customer's request. We are glad to hear our staff was friendly and you are pleased with us.

For any question, you can easily reach us through: https://www.floryday.com/about/email.php?type=pre_sales&code=contact. Our service team will reply you in 48 hours. If you did not receive the email, please recheck it with your spam box or junk folder.

Best Regards,
Floryday

bethm616
1 review
1 helpful vote
November 29th, 2021
Verified purchase

I'm sorry to write again, but I'm so upset with my recent chats with this company (no phone number). I wish I had read the other reviews before I ordered from them. My last response from their chat customer service was, "we respect your opinion". Not a good enough response.

Tip for consumers:
Stay away!!!

Products used:
None

Service
Value
Shipping
Returns
Quality
ruthg320
1 review
77 helpful votes
July 13th, 2020

I ordered 6 pairs of shoes online on 3 April - received after 8 weeks. Only 1 pair fitted. 2 were too big, 1 was too small and 1 was damaged. Return policy impossible to understand, and no contact email or telephone number. Returned by recorded delivery to sender address on box. Received, but no acknowledgement.
They look good value, but customer service in extremely poor.

sallyl155
1 review
17 helpful votes
October 3rd, 2020

I received my order and I was not happy with it. I tried to follow online directions and it just keeps telling me I do not have an order even though I am providing the order number. The website sends you around and around. Does not let me contact by email and provides no phone number. I have been trying to this for 2 hours and am no closer to a resolution. I will not order from this company again and will probably not get my refund.

flroydayf
Floryday F. – Floryday Rep

Hi Sally,

We sincerely apologize for the inconvenience. Please note that we are a company who is willing to bear the responsibility and help our customers when they have the problems. Your satisfaction is the most important thing to us.

We will try to find your order number to contact you. Or please send the email to feedback@floryday.com with the title "sitejabber + your order number". Our Customer Service Team will handle it promptly and find the best solution for you.

Best regards,
Floryday

honors4
2 reviews
79 helpful votes
August 20th, 2020

Here's an update on my experience with Floryday. Guess what, still no refund! I recommend to everyone not to buy ANYTHING from this crooked, scumbag of a company. The quality of their clothing is shocking, their delivery time is months and they NEVER give refunds, even though they send you false bank transfer records. They're hoping you'll just go away and keep your
Money. They are thieves!

flroydayf
Floryday F. – Floryday Rep

Hi Honor,

Regarding to the refund, if you paid with card, the refund will be back into the account which you used to pay for the order within 7-15 working days, depending on the bank processing time.

If you paid with your PayPal account directly, the refund will be back into the account which you used to pay immediately once processed, while it will take about 30 days to receive the refund if you paid with a credit card through PayPal, depending on the bank processing time.

Would you please tell us your order number so that we can contact you as soon as possible? Or please send the email to feedback@floryday.com with the title "sitejabber+ your order number". Our Customer Service Team will handle it promptly and find the best solution for you.

Best regards,
Floryday

misseyw1
2 reviews
39 helpful votes
September 30th, 2020

My items were shipped from China, and were slow to arrive. They were poor quality - shapeless styles and low quality material. The returns website and chat "help" rerouted me back again and again to the same form which could not be submitted. Apparently they do not accept returns in actuality. Why else would I get this hopeless run-around? I will be donating my unusable items with tags still on to charity and hope this review will caution others away from this business.

Tip for consumers:
My tip for you is to run the other way!

FloryDay contacted me about my review and offered to refund all my money (including purchases I was keeping!) if I would delete my review. I responded that I had stated the facts, and if things changed, I would update my review. They did contact me with a revised proposal, which I have accepted as reasonable.

Products used:
*******6020) color block short sleeve blouse
*******6020) floral long sleeve blouse

Service
Value
Shipping
Returns
Quality
flroydayf
Floryday F. – Floryday Rep

Hi Missey,

Please take our deepest apologies for all the problems you encountered. Please note that we are a company who is willing to bear the responsibility and help our customers when they have the problems. Your satisfaction is the most important thing to us.

We will try to find your order number to contact you. Or please send the email to feedback@floryday.com with the title "sitejabber + your order number". Our Customer Service Team will handle it promptly and find the best solution for you.

Best regards,
Floryday

maggiea16
3 reviews
5 helpful votes
August 20th, 2020

I placed an order with Floryday and then read the reviews! After reading about the poor quality of the items I attempted to cancel but was too late. I was very skeptical when I opened the package. However, I was surprised to see the quality of the items was better than I anticipated! Granted the items look better in the pictures but that's pretty typical. I am very pleased with my purchase. Shipping was very timely also!

flroydayf
Floryday F. – Floryday Rep

Hi Maggie,

Thank you so much for taking the time to share your feedback with us. I am thrilled to hear that our clothes provides you with great satisfaction. I would like to thank you especially for your recognition of our high quality and fine craftsmanship.

For any question, you can easily reach us through: https://www.floryday.com/about/email.php?type=pre_sales&code=contact. Our service team will reply you in 48 hours. If you did not receive the email, please recheck it with your spam box or junk folder.

Best Regards,
Floryday

elainep213
1 review
33 helpful votes
September 4th, 2020

First problem: I ordered two dresses on 5/17 and received 7/23/20! I needed the dresses by 6/25. I never got an email stating the date of delivery. My card was charged on 5/18.

Second problem: Their website LIES about returns to warehouses all over the world. They only have one in CHINA! You will have to pay international mailing charges to return any items. The cost to return it to China was more than the cost of the two dresses.

Third problem: material is cheap and flimsy.

Tip for consumers:
This is a Chinese company that gets cheap mailing rates to the United States, but the US post office underwrites those cheap rates. We do not get the same rates when we return the package back to China.

Products used:
none. I no longer needed the dresses.

Service
Value
Shipping
Returns
Quality
flroydayf
Floryday F. – Floryday Rep

Hi Elaine,

Please take our deepest apologies for all the problems you encountered. Please note that we are a company who is willing to bear the responsibility and help our customers when they have the problems. Your satisfaction is the most important thing to us.

We will try to find your order number to contact you. Or please send the email to feedback@floryday.com with the title "sitejabber + your order number". Our Customer Service Team will handle it promptly and find the best solution for you.

Best regards,
Floryday

sharong1302
1 review
2 helpful votes
October 4th, 2021
Verified purchase

Order arrived shapeless and creased so had to return it even thou as said free returns they charged me £3. Customer live chat Gonzalo could not care less and sated I was wrong as I didn't look into it more closely. I will never use this site again and I suggest no one else does either

Tip for consumers:
Don’t use this site it’s shapeless tut it’s cheap for a readon

Products used:
All of the above. Ordered returned got charge too much for return for bad customer service all round disaster

Service
Value
Shipping
Returns
Quality
eliset17
1 review
66 helpful votes
July 23rd, 2020

This company has never heard of consumer protection and appears to be violating a number of laws, including deceptive advertising. Their website is impossible to navigate and I am unable to get a refund, or chat or talk with a representative about a refund. I ordered a dress that appeared cute in the catalogue, but arrived in an absolutely ridiculous size - not sure it would fit anyone. Company mass produces clothing from another country and rips off American consumers.

ah529
1 review
7 helpful votes
May 14th, 2021

Ordered clothes from Floryday, been trying to return for two days, no response from emails ( 3 sent), been trying to own load returns label for 48 hours... still not downloading!
How am I suppose to return my items within 7 days if I have already spent two days trying to get hold of the company.
I even tried the CHAT icon, only to be told... we don't deal with returns and cut me of... so annoying.
Please, please can anyone help me... the service so far is horrendous!

lauram1680
1 review
14 helpful votes
January 15th, 2021

It should not take over 30 days to receive product. Especially if the promised date of delivery is December 23. I ordered three items on December 3, in hopes of receiving them by Dec. 23. I emailed customer service and I get a general reply indicating that they are still putting the order together, what? How many days does it take to put an order together. If you do not have the product then it should indicate 'out of stock". Here it is Decemberr16 And still no product.
I would not recommend this company unless you can wait over a month for your clothes. Don't waste your money!

christiec68
1 review
47 helpful votes
July 6th, 2020

I ordered a swimsuit on 4/20/2020. Money was taken out of my account immediately. I waited 3 weeks and sent them an email. Responded with sorry COVID bs. After 6 weeks I requested a refund and was told no. Today is 6/6/2020 and now I can't even track my order. Totally unacceptable! How many people's money have they taken? My order was 27.98.

Q&A (759)

Question:

How do i return???

Answer:

Dear We have sent you an email about how the return offer to your "Grammamlw@gmail.com " with an title of Top solution for you, pls check it and give us a reply. Look forward to hearing from you.

By Floryday F.,
See more answers (35)
Answer:

Thank you for your sharing. Please note that we are a company who is willing to bear the responsibility and help our customers when they have the problems. Your satisfaction is the most important thing to us. Would you please tell us your order number? Or you may also send us emails to our feedback@floryday.com with the title "" sitejabber+ your order number + your concerns"". Our Customer Service Team will handle it promptly and find the best solution for you. Thank you for your time. Best regards, Floryday

By Floryday F.,
See more answers (14)
Answer:

Thank you for your sharing. Please note that we are a company who is willing to bear the responsibility and help our customers when they have the problems. Your satisfaction is the most important thing to us. Thank you for informing us of the return. Could you provide the return proof, such as tracking number or delivery receiptPlease send it to feedback@floryday.com with the title "" sitejabber+ your order number + your concerns"". Once you provided us with the return proof, we will initiate the refund process for you. Thank you for your time. Best regards, Floryday

By Floryday F.,
See more answers (6)
Answer:

Thank you for visiting our website. We totally understand your concern about the negative reviews. Please be assured that we always strive to offer products of high quality and good customer service, and you can also see a large number of good reviews and nice pictures from our dear customers. It is really a pity that our products didn't meet the expectations of a small partial of our customers. However, we do care about each customer's advice. After receiving their feedback, we spare no effort to solve the problems for them and also pay more attention to offering better products. We are sure that our products will not let you down. Any question, please contact feedback@floryday.com, we will try our best to help you. Have a nice day!

By Floryday F.,
See more answers (6)
Question:

Address for return

Answer:

Thank you for your sharing. Please note that we are a company who is willing to bear the responsibility and help our customers when they have the problems. Your satisfaction is the most important thing to us. Thank you for informing us of the return. Could you provide the return proof, such as tracking number or delivery receipt Please send it to feedback@floryday.com with the title "" sitejabber+ your order number + your concerns"". Once you provided us with the return proof, we will initiate the refund process for you. Thank you for your time. Best regards, Floryday

By Floryday F.,
See more answers (2)
Answer:

A:: Thank you for your review. Please take our deepest apologies for all the problems you encountered. If you are not satisfied with your order, you can contact us within 14 days upon receiving the items to initiate the return process. For more details you may refer to our return policy: http://www.floryday.com/return-policy.html Would you please tell us your correct order number so that we can contact you as soon as possible? Or please send the email to feedback@floryday.com with the title "" sitejabber+ your order number "". Our Customer Service Team will handle it promptly and find the best solution for you. Best regards, Floryday

By Floryday F.,
Answer:

Thank you for your time. Please note that we are a company who is willing to bear the responsibility and help our customers when they have the problems. Your satisfaction is the most important thing to us. If you want to return, you can submit the request here: https://www.floryday.com/about/email.php?type=after_sales&code=contact, we will answer you within 24 hours. Please check your spam box if you don't receive the answer. Would you please tell us your order number so that we can contact you as soon as possible.Or please send the email to feedback@floryday.com with the title " sitejabber+ your order number ". Our Customer Service Team will handle it promptly and find the best solution for you. Best regards, Floryday

By Floryday F.,
Answer:

Thank you for contacting. We sent the top solution to your email goldi.r@hotmail.com, would you please check and give us a reply? Or you may also send us emails to our feedback@floryday.com with the title "" sitejabber+ your order number + your concerns"". Our Customer Service Team will handle it promptly and find the best solution for you. Thank you for your time. Best regards, Floryday

By Floryday F.,
Answer:

Thank you for your sharing. Please note that we are a company who is willing to bear the responsibility and help our customers when they have the problems. Your satisfaction is the most important thing to us. Would you please tell us your order number? Or you may also send us emails to our feedback@floryday.com with the title "" sitejabber+ your order number + your concerns"". Our Customer Service Team will handle it promptly and find the best solution for you. Thank you for your time. Best regards, Floryday

By Floryday F.,
See more answers (3)
Answer:

Thank you for contacting us! There will be no more charges once you have placed your order successfully. In some cases, there may be VAT or other taxes, customs duties or fees levied by your destination country. However, based on our experience, such situation is very rare. Meanwhile, we do care our customers' shopping experience very much. If you have been charged for any extra custom fee, you just need to send us a copy of the customs invoice with tracking number on it, and our workers at after-sale department will give you a satisfying solution. Would you please tell us your order number? Or you may also send us emails to our feedback@floryday.com with the title "" sitejabber+ your order number + your concerns"". Our Customer Service Team will handle it promptly and find the best solution for you. Please contact us if you need any further assistance.

By Floryday F.,
See more answers (3)

Can’t see your question? Ask to get answers from the Floryday staff and other customers.

Posting guidelines
Typical questions asked:
  • How long does shipping take?
  • What is the return policy?
  • Where is the company located?

Sitejabber for Business

Gain trust and grow your business with customer reviews

About the business

Floryday.com - Online store for the latest fashion & trends in women's collection. Shop affordable ladies' Dresses, Clothing, Shoes & Accessories with top quality.

Company Representative

flroydayf
Floryday F.

How do I know I can trust these reviews about Floryday?

  • Sitejabber’s sole mission is to increase online transparency for consumers and businesses
  • Sitejabber has helped over 100M consumers make better purchasing decisions online
  • Suspicious reviews are flagged by our algorithms, moderators, and community members

See reviews as you browse with our Chrome extension

3.9
807 reviews
Have a question about Floryday?

Related articles and tips

6 Prom Dress Disasters

Prom season is here, and you deserve to look and feel amazing for your big party! Whether you are attending prom for the first... read more