• Bookmark

    JJ's House

Ratings On Other Platforms

ResellerRatings
4.2 / 5
Better Business Bureau
4.1 / 5
Reviews.io
4.1 / 5
Corporate Values

Overview

JJ's House has a consumer rating of 3.49 stars from 2,645 reviews indicating that most customers are generally satisfied with their purchases. Consumers satisfied with JJ's House most frequently mention customer service, wedding dress and good quality.JJ's House ranks 7th among Wedding Dresses sites.

  • Service
    344
  • Value
    327
  • Shipping
    339
  • Returns
    239
  • Quality
    309

This company responds to reviews on average within 29 days

Positive reviews (last 12 months): 50.6%
Positive
166
Neutral
5
Negative
157
View ratings trends
380
See all photos

What reviewers want you to know

Positive highlights

  • I am just thrilled so that i can't describe how delicate my wedding dress is!
  • I mean the dress "A-Line/Princess Scoop Neck Floor-Length Tulle Prom Dress With Ruffle Lace"!

Critical highlights

  • I tried several more times and the same customer service agent says again, can we cancel your order?
  • This company is NOT professional and does NOT honor their return policy.
How would you rate JJ's House?
Top Positive Review

“Gorgeous dress!”

Vanessa G.
4/25/21

Beautiful dress! I will be wearing it for my engagement photoshoot. It fits perfectly, it's very light, the colour is beautiful just like the picture and quality is amazing. Length is a bit long even with heels so will have to shorten it a bit but that's because I'm petit. I really recommend this dress, you won't be disappointed. It arrived in 5 days! It also has pockets (Bonus!)

See positive reviews
Top Critical Review

“It's a scam! Don't order here”

Su S.
6/4/20

Avoid JJsHouse, it's a scam! Ordered 2 dressses and had to wait a month to receive my products instead of the 8-10 days mentioned in the email for standard delivery. Also they advertise worry-free return policy within 14 days of receiving the products on their website and emails BUT when trying to return, they refuse to take anything back even the products are still in packages. It's a scam! Customer service stalling and chat not accepting all messages. Don't waste your money here.

See critical reviews

Reviews (2,645)

Rating

Timeframe

Other

Reviews that mention popular keywords

customer service (432) wedding dress (196) return policy (94) phone number (37) credit card (54) prom dress (43) custom measurements (30) size chart (37)
vanessag255
1 review
6 helpful votes
April 25th, 2021
Verified purchase

Beautiful dress! I will be wearing it for my engagement photoshoot. It fits perfectly, it's very light, the colour is beautiful just like the picture and quality is amazing. Length is a bit long even with heels so will have to shorten it a bit but that's because I'm petit. I really recommend this dress, you won't be disappointed. It arrived in 5 days! It also has pockets (Bonus!)

Service
Value
Shipping
Quality
henryt15
JJSHOUSE R. – JJ's House Rep

Thank you for your review.

Your satisfaction is utmost important to us and this is absolutely our work power. We also appreciate your honest feedback about your experience. Hope we can serve you again in the future and make you a happier customer.

Have a nice day~

stephaniec28
4 reviews
61 helpful votes
April 9th, 2020

I love this site because they have an awesome selection of styles, colors and fabrics. Also, their customer service is great. I have to say it's not as speedy as I'd like due to there's no number to contact someone; only the message feature, but they respond promptly and resolve issues quickly. I got this for my granddaughter so I'm not able to include a photo right now, but the dress was so pretty and fit perfectly in accordance with their measurement charts, etc.

henryt15
JJSHOUSE R. – JJ's House Rep

Dear customer,

Thank you for shopping with us. It is really our greatest honor to hear that our dresses have caught your attention. Thank you for your compliment. To take care of each problem customers mentioned, we usually deal with the after-sale problems via emails, which are convenient for sending some files, such as pictures showing the problems and return form. In addition, because of the time difference between us, we really do not want to disturb our customers when they are having a rest.

If you have any problem of your order, you could contact us through Live Chat or send a Ticket to us.

We hope that we can have more opportunities to serve again in the future. If you have any needs in the future, please contact us. We were, are and will always be ready to help you.

sueh449
1 review
7 helpful votes
January 17th, 2021

I have ordered 4 dresses from JJ's House in the past 2 months. Yes, they take awhile to come but they did work with me on an expedited order. The color scheme changed at the last minute for one son's wedding. Two dresses had been custom made so naturally I didn't request a cancelation for those. The company was fantastic in processing my refund even though it was past the date (had not shipped yet). The dresses I did get were good, I just don't have a model's body. My daughter is very pleased with her dress as well and will definitely wear it in the future.

Tip for consumers:
Know that shipping time is after product is made (apparently even standard sizes are made only after orders are received) not from date of order. You need to plan ahead but to me well worth it.

Products used:
2 handbags, 2 dresses, 4 masks, jewelry

Service
Value
Shipping
Quality
henryt15
JJSHOUSE R. – JJ's House Rep

Thank you for your review.

Your satisfaction is utmost important to us and this is absolutely our work power. We also appreciate your honest feedback about your experience. Hope we can serve you again in the future and make you a happier customer.

Have a nice day~

annew363
1 review
37 helpful votes
June 4th, 2020

I was very scared to order my dress online but was left with little options in the midst of a pandemic. I was very impressed with JJsHouse. I paid the extra 20 to put in my measurements and they even asked me to send in my arm size to make sure everything fit. The dress showed up on time, delivered by DHL, they sent me notifications and I made sure someone had to sign for it. The dress was exactly what I ordered and I'm very happy.

henryt15
JJSHOUSE R. – JJ's House Rep

Thank you for your review.

Your satisfaction is utmost important to us and this is absolutely our work power. We also appreciate your honest feedback about your experience. Hope we can serve you again in the future and make you a happier customer.

Thank you again for your support! If you need any further assistance, please contact us.

sus26
1 review
104 helpful votes
June 4th, 2020

Avoid JJsHouse, it's a scam! Ordered 2 dressses and had to wait a month to receive my products instead of the 8-10 days mentioned in the email for standard delivery. Also they advertise worry-free return policy within 14 days of receiving the products on their website and emails BUT when trying to return, they refuse to take anything back even the products are still in packages. It's a scam! Customer service stalling and chat not accepting all messages. Don't waste your money here.

henryt15
JJSHOUSE R. – JJ's House Rep

Dear customer,

Hope you have a nice day. We have known your main complaint and we are sorry to bring you all the inconvenience.

1. For the delivery time. We are sorry for the confusion but your order was sent timely after being completed. Please note nearly each of our product is made to order. Usually it takes 15-18 days to prepare your order and 5-8 days only refers to the shipping time. You can check the information on the product page. Your understanding will be highly appreciated.

2. For the return, we are glad to accept your return. We have reported your problem to our relative customer service department. They will contact you soon. Please remember to check your email.

Thank you for your time and patience.

shaytianar
17 reviews
13 helpful votes
February 8th, 2021
Verified purchase

QUALITY: 5/5

I love the fact that they allow you to add your own measurements for every dress so you get the perfect fit. I saw this one dress worn by Lisa from Blackpink and I found it on this site. It looks absolutely stunning and fits like a glove. I love the detailing and the quality. This dress looks like it will last for a while.

The shipping did take a while about 2.5 weeks because the dresses needed to be tailored but that's to be expected.

Products used:
dress

Service
Value
Shipping
Quality
henryt15
JJSHOUSE R. – JJ's House Rep

Thank you for your review.

Your satisfaction is utmost important to us and this is absolutely our work power. We also appreciate your honest feedback about your experience. Hope we can serve you again in the future and make you a happier customer.

Have a nice day~

laurenr334
1 review
57 helpful votes
January 12th, 2021
Verified purchase

I purchased 3 wedding dresses and it took a month after payment for the dresses to be shipped. The dresses have still not been delivered and although I have given the company proof via royal mail who conformed in writing my order hasn't been delivered, they have still refused to give me a refund. They will only give me 50% of my money back. The customer service is disgusting and I am forced to seek further action. Please do not purchase from this scam company!

Tip for consumers:
Do not purchase from this website

Service
Shipping
henryt15
JJSHOUSE R. – JJ's House Rep

Dear customer,

Thank you for your feedback.

We do apologize but please kindly note that almost all the dresses on our website are made to order, for your items, we need 15 - 18 days to prepare the item and another 5 - 8 days to ship. As checking with your tracking number, your order has been delivered on 2020-11-13. We do apologize that your local company not allowed us to contact them. Please be assured we would solve the issue properly. We have sent the solutions to your email. Please check your email and if you have any further question, please feel free to contact us again.

Thank you for your cooperation in advance. Hope to hear from you soon.

bessd1
1 review
0 helpful votes
February 1st, 2022
Verified purchase

From beginning to end responsive and rapid communication and really helpful team.

Ordered two custom dresses to be made in the minimum amount of time possible and they both arrived exactly as expected a day early.

Beautiful fabric, beautifully made and cannot wait for another occasion to get more.

An affordable way to posh up your wardrobe with made to measure!

Fantastic!

henryt15
JJSHOUSE R. – JJ's House Rep

Thank you for your review.

Your satisfaction is utmost important to us and this is absolutely our work power. We also appreciate your honest feedback about your experience. Hope we can serve you again in the future and make you a happier customer.

Have a nice day~

cathyc295
1 review
5 helpful votes
February 17th, 2020

Received today! Very nice dress! I added a belt and it looks beautiful! Would recommend! Thank you JJ house. It was worth the wait!

jaynev11
1 review
0 helpful votes
October 22nd, 2021
Verified purchase

From start to finish it was a great experience. Easy to order. Everything arrived on time.The evening dress was made exactly to the measurements they said.The quality if very good and not shabbily made as in some comments. I will not be hesitating at buying my wedding dress off here and I advise others who read the reviews on here to step forward and do so aswell. A good job all round.

henryt15
JJSHOUSE R. – JJ's House Rep

Thank you for your review.

Your satisfaction is utmost important to us and this is absolutely our work power. We also appreciate your honest feedback about your experience. Hope we can serve you again in the future and make you a happier customer.

Have a nice day~

emilyw502
1 review
26 helpful votes
March 26th, 2021
Verified purchase

All I wanted was an exchange on some shoes. Their size guide is nonsense (the inch measurement does not equal the US, UK or international size. Each conflicts with the other!) so I ended up with massive, beautiful, totally useless tap shoes. I got someone to create a ticket, and they were very helpful... until my package was received in Kansas. Then they just shut down and have not responded to my 3 emails and 2 chat replies. Maybe they're incompetent. Maybe it's a scam. Either way, I really regret placing my order and it's been stressful to deal with them.

Edited to say: they are lying in their response to me below. Just got off the phone with UPS and the order was signed for by someone on their end. "3/19/21: Signed by Chen at the dock" is what the UPS rep showed me on his screen. My tracking shows the same thing.

This is just terrible customer service. If half the reviews are saying there are significant issues with returns and refunds... maybe it's time to fix your logistics. A good company would see this as an opportunity to clean up its online reputation and become joyful to deal with. Instead they just reply trying to make things their customers' fault. Frustrating.

henryt15
JJSHOUSE R. – JJ's House Rep

Der customer,

Thank you for your feedback.

All the items on our website has its own size chart. So we highly suggest our customer checking the size chart first before ordering.

We do apologize but after checking for you, we still haven't receive your order. Our customer service department has asked for further information to help. Please kindly check the email we sent and give us a quick reply.

Looking forward to hearing from you soon.

micheller1129
1 review
0 helpful votes
January 28th, 2021
Verified purchase

Jjshouse.com is so easy to browse and the ease of entering my own custom measurements is so convenient! The extra fee for custom measurements is considerably low compared to having all the alterations done by a third party. Their prices, quality, and customer service are top notch! Processing time is lightning fast too! I received my 3 gowns (2 were custom sizing) in just a couple of weeks! I did pay for expedited shipping but they more than exceeded my expectations. Thank you so much for a super smooth transaction, Jjshouse!

henryt15
JJSHOUSE R. – JJ's House Rep

Thank you for your review.

Your satisfaction is utmost important to us and this is absolutely our work power. We also appreciate your honest feedback about your experience. Hope we can serve you again in the future and make you a happier customer.

Have a nice day~

victoriar361
1 review
13 helpful votes
May 12th, 2021
Verified purchase

Bought dress and returned the ff day and email the proof. I emailed again the proof fr canada post tracking that they received it april 19 2021 and now May 12 2021 they did not email me back and haven't received the refund yet. Upon writing this, i got email fr them at around 4:35 MT may 12, asking for order no after 2 follow ups. They are not true to their promise that refund will take to 5-10 days once they received the item!

henryt15
JJSHOUSE R. – JJ's House Rep

Dear customer,

Hope you have a nice day. We received your complaint and we are really sorry to bring you all the unhappy experience. Please be assured we would solve the issue properly. We have sent the solutions to your email. Please check your email and if you have any further question, please feel free to contact us again.

Thank you for your cooperation in advance. Hope to hear from you soon.

dawnk195
1 review
5 helpful votes
May 19th, 2020

My wedding dress satin bag favors and cake set arrived today... beyond happy with everything. THIS IS A REAL REVIEW! I sent my custom measurements and it was tailored perfect NO ALTERATIONS NEEDED. It took 3 extra weeks due to covid I was panicked reading reviews but I am so happy I trusted them and waited for them. I can not wait to show my dress off! The savings i received ordering at Jjhouse made it worth the wait. It's bridal store quality.

henryt15
JJSHOUSE R. – JJ's House Rep

Thank you for your review.

Your satisfaction is utmost important to us and this is absolutely our work power. We also appreciate your honest feedback about your experience. Hope we can serve you again in the future and make you a happier customer.

Thank you again for your support! If you need any further assistance, please contact us.

debb242
2 reviews
2 helpful votes
March 5th, 2022
Verified purchase

Had to get a Mother of the Groom Dress for my son's wedding right smack in the middle of supply chain issues and I hesitantly opted for an online purchase. I can not stress enough how wonderful their customer service was. Their clothes run smaller that US stores do so I had to exchange the first one (my usual size). I looked again at the sizing and opted for 2 sizes up instead of one (wedding was getting closer). They gave me full credit for what I purchased less $8 return shipping fee and sent the other one within 10 days. When I got it, it was a bit too large. They allowed me to purchase the in-between size (the one I eventually ended up keeping) while not returning the one I had until I tried them both on together to see which was best. Yes, I bought both... but they were so kind to let me return the second one only AFTER I was sure about which would fit. Again, Full REFUND less $9 shipping charge. Their chat line is manned by intelligent, kind and understanding customer service personnel. They helped make this day beautiful for us. I will DEFINITELY use them again in the future.

henryt15
JJSHOUSE R. – JJ's House Rep

Thank you for your review.

Your satisfaction is utmost important to us and this is absolutely our work power. We also appreciate your honest feedback about your experience. Hope we can serve you again in the future and make you a happier customer.

Have a nice day~

rakhid4
1 review
11 helpful votes
October 14th, 2021
• Updated review

I recommend no one to buy any dress from here, it is really a big scam going on in here, you will never get your money back. It's been more than 2 months I initiated my refund for my return and I am regularly following up for my money back, but always I get the same answer - We will mail you in 24 hours, but I never get any email back. I am really very annoyed of it. In case you don't refund the money back I am going to hire a lawyer get you guys sued.

Tip for consumers:
Never ever order anything from here

Products used:
No product

henryt15
JJSHOUSE R. – JJ's House Rep

Dear customer,

Thank you for your feedback.

We are sorry to hear that you are not happy with the shopping experience with us. To help solve the problem in a timely manner, could you please give us your order number so that we can continue to deal with your case? You can reply here directly.

Thank you for your cooperation in advance. Hope to hear from you soon.

ITS A SCAM! DON'T BUY FROM HERE
August 11th, 2021
Verified purchase
• Previous review

Don't buy clothes from here, they will never respond to you, in case you want to return the article. Their return service is horrible. I bought a wedding dress from here and it has a bad quality lace, which was coming out of the dress and was not properly attached. Also when I tried it had a sweat smell where you can guess that it was not washed and was been tried by many customers. I am trying to contact the service by writing emails, submitting the request, and trying for several hours in the live chat window but no response. I am really disappointed and annoyed. I want to return the dress and want my money back!

judet96
1 review
5 helpful votes
April 28th, 2021
Verified purchase

At first We had a hard time finding a gown that fits on our budget and her
Size but many thanks to JJs! Made our dream come true! Thankyou so much!

Tip for consumers:
You can customize the size of your order

Products used:
Wedding gown

Service
Value
Shipping
Quality
henryt15
JJSHOUSE R. – JJ's House Rep

Thank you for your review.

Your satisfaction is utmost important to us and this is absolutely our work power. We also appreciate your honest feedback about your experience. Hope we can serve you again in the future and make you a happier customer.

Have a nice day~

margaretm1020
1 review
3 helpful votes
September 7th, 2020

I have bought my second Mother of the Bride outfits from Jjshouse. Their products are excellent. My recent purchase was a special offer, meaning it's non refundable and might have a slight imperfection. The outfit at €65 was excellent and I could have not have purchased such splendor in my local Boutique. Their Customer Service is equally splendid.

henryt15
JJSHOUSE R. – JJ's House Rep

Thank you for your review.

Your satisfaction is utmost important to us and this is absolutely our work power. We also appreciate your honest feedback about your experience. Hope we can serve you again in the future and make you a happier customer.

Have a nice day~

cathyp244
1 review
7 helpful votes
April 24th, 2021

Ordered a dress on 23rd April. Ordered wrong size and put in address wrong, tried contacting them by phone, it obviously rings Hong Kong.
E. mailed them herd nothing there Web site is confusing as I have cancelled within 24 hrs I should be able to have afull refund.
They clearly don't like refunding, sorry don't trust this sight, I would like my money back.

Service
henryt15
JJSHOUSE R. – JJ's House Rep

Thank you for your email.

Due the the time difference, email is a good choice for both of us. We have changed the address and size as required.

Please contact us if you need any further help.

pamelah1281
2 reviews
4 helpful votes
September 23rd, 2021

Ordered a standard size... even went UP one size based on reviews. The dress was way off on measurements for a 'standard' size--all you have to do is measure it yourself with a dress tape to see the discrepancies. Poor quality--very cheap construction. Site photos are very deceiving. Out over 200 bucks but that's what I get for ordering from this company. Lastly, their advertising says 'from the UK'. This crap is from CHINA. Buyer beware.

Service
Value
Shipping
Quality
henryt15
JJSHOUSE R. – JJ's House Rep

Dear Pamela H.,

Thank you for your feedback.

We are sorry to hear that you are not happy with the shopping experience with us. We do apologize but we have made the item according to our size chart strictly and normally speaking the situation will not happen. Also we do apologize that you are not satisfied with the quality of the item received, could you please kindly send us some pictures of the item received and then we can improve better. Also our company is an international company, our warehouse is all around the world. We never said that we are a UK company. Please kindly check the email we sent for detailed information and then we can help further.

Looking forward to hearing from you soon.

krissym19
1 review
3 helpful votes
November 30th, 2020

Ordered from NZ during COVID lockdown. I'm short waisted but after carefully looking at the photos ordered a standard size 12 & it fit me perfectly. Fabric quality was fantastic & the cut was really good. Yes it took 3 weeks to arrive, but that's okay as I allowed enough time. Would buy again from this site.

henryt15
JJSHOUSE R. – JJ's House Rep

Thank you for your kind review.

Your affirmation is our greatest encouragement, and please kindly understand that almost all the items on our website are made to order, so it will take 15 - 18 days to prepare the order. We also appreciate your honest feedback about your experience. Hope we can serve you again in the future and make you a happier customer.

Have a nice day~

rebeccaw940
1 review
1 helpful vote
March 20th, 2021

These arrived a couple of days ago (excuse my work uniform & neglected hair!) I'm absolutely delighted with the materials, colour, quality packaging, sizes (of bouquets and shoes)

I showed my parents the flowers today and my dad wants to buy some just for in his house! Have promised to email him the link. They took a few weeks to arrive, but Ivm not getting married until Sept so still plenty of time to spare.

I'm now looking at ordering more from them (wedding favours) now that I know they are such good quality and value for money

I do highly recommend... just order in plenty of time

Tip for consumers:
Order in plenty of time.

Was not charged extra import fees

Products used:
All items

Service
Value
Shipping
Quality
henryt15
JJSHOUSE R. – JJ's House Rep

Thank you for your review.

Your satisfaction is utmost important to us and this is absolutely our work power. We also appreciate your honest feedback about your experience. Hope we can serve you again in the future and make you a happier customer.

Have a nice day~

margaretp762
1 review
4 helpful votes
June 23rd, 2021
Verified purchase

I bought two dresses to try on during the pandemic. While they are admittedly nice dresses, they weren't the fit or the color that I wanted so I have been attempting to return them. After numerous emails, I sometimes get "please indicate the problem" which I do and then no response until a few emails later saying " please indicate the problem". It is circular and I do not think they have any intention to follow their published return policy.

* JJ's House attempted to help this customer through the Sitejabber Resolution Center, but the customer did not respond

henryt15
JJSHOUSE R. – JJ's House Rep

Dear customer,

Thank you for your feedback.

We are sorry to hear that you are not happy with the shopping experience with us. To help solve the problem in a timely manner, could you please give us your order number so that we can continue to deal with your case? You can reply here directly.

Thank you for your cooperation in advance. Hope to hear from you soon.

brigittaz
1 review
0 helpful votes
August 20th, 2021
Verified purchase

Despite of the many bad reviews I am totally pleased with JJ`s house! Before my I placed my order I contacted the customer service to ask them about the return process and EDD. They answered every question in 10 mins. The lady in the chat seemed very reliable, so I placed my order. And it arrived 5 days earlier!
I ordered a beautiful bridal shoes in UK7/EU40 - this is my usual size and it fits perfectly!
Thank you JJ`s House these heels are gorgeous, I feel like Queen!

emilye239
1 review
0 helpful votes
July 9th, 2021

Dress came within a week of ordering! Beautiful quality and colour was perfect! I had ordered the wrong size so sent the dress back to reorder the right size, the returns allows you 14 days to return the item which was plenty time for me to get it back in time! Really happy with my experience and the online preorder chat feature is perfect for a helping hand if its needed!

Tip for consumers:
If you have any queries, use the preorder online chat to ask any question, they are extremely helpful

Products used:
Bridesmaid dress

Service
Value
Shipping
Returns
Quality

Q&A (661)

Answer:

I wear a size 4. I ordered a size 10! The dress still didn't fit. Believe the bad reviews! Now they are offering a 10% return for a stock dress that they say is custom made. DO NOT BUY FROM THIS COMPANY. You have been warned

By Traci H.
See more answers (23)
Answer:

Hi there, this is Veronica from jjshouse.com. Please rest assured that our company is legal and formal. You may refer to the following facts: 1. JJsHouse has been verified by Norton Secured Seal. As one of the leading online retailers, we send our dresses and other products all over the world. 2. You can pay for your order via PayPal and your payment will be safeguarded. 3. After placing your order, you can always check the order status on our site. Once it is shipped, you will get a confirmation email including a tracking number. All of our express companies are reputable around the world such as DHL, UPS and so on. 4.As a legal and formal company, we have our own Facebook. In addition, many customers have purchased from us and left us good reviews. You may also go to "About us" and "Testimonials" for further information. About Us: http://www.jjshouse.com/about/help.php?page_id=2 Testimonials: http://www.jjshouse.com/about/help.php?page_id=3 Could you please tell us which item you are interested in (need the ID or link)? We are glad to offer you more information. Looking forward to hearing from you.

By JJSHOUSE R.,
See more answers (11)
Answer:

Hi, Laurel. This is Veronica from Jjshouse.com. I am glad to help. Would you please tell me your order number so I can help? You can send me an email to feedback@jjshouse.com. Hope to hear from you :)

By JJSHOUSE R.,
See more answers (13)
Answer:

I cannot speak for the location as I live in the UK but I was very impressed with my wedding dress - I did pay the extra 20 pounds or so for them to use my exact measurements, however. The dress was stunning.

By Nicola S.
See more answers (5)
Answer:

Can you please tell us your order number so we can check for you? Please send it to service@jjshouse.com. We will help you to solve any issue.

By JJSHOUSE R.,
See more answers (2)
Answer:

Hi, please feel free to contact us by sending emails to service@jjshouse.com if you have any concerns. We are more than happy to serve you.

By JJSHOUSE R.,
See more answers (4)
Answer:

I would suggest you find your garment locate. My reason for suggesting to shop locatebis that you can return or exchange without dealing with a return policy that would cost you money. Before you decide to purchase from this company, look up their reviews and complaints on JJ'S HOUSE. It's better to have a good buying experience as oppose to dealing with a hassle when your event is suppose to be a good experience. Good luck.

By Patricia T.
See more answers (3)
Answer:

WARNING: DO NOT ORDER FROM THIS COMPANY! They do not follow the return policy they have listed. I contacted them within the week of receiving the dresses that I ordered and they want to just give you a discount to buy more of their items.

By Carol P.
Answer:

Good decision! You cannot trust all those good reviews on their website because they will not post anything that has anything negative to say. It's pointless. I hope you had a beautiful wedding if it's already occurred and that you loved your wedding gown.

By Andrea S.
Answer:

Dont touch this company I got a dress from them in total cost £160 there was a fault with the jacket and they would take it back, there is no hassle free returns. Then when I posted a bad review they said they would give me a refund and sent me a returns form with an address to where to send the dress. I sent this recorded delivery as JJS house requested and when Royal Mail went to deliver it they refused to take it. Avoid like the plague

By Arlene D.

Can’t see your question? Ask to get answers from the JJ's House staff and other customers.

Posting guidelines
Typical questions asked:
  • How long does shipping take?
  • What is the return policy?
  • Where is the company located?

Sitejabber for Business

Gain trust and grow your business with customer reviews

About the business

JJsHouse is an online retailer for wedding gowns, special event dresses, wedding party dresses, and accessories. JJsHouse offers vast selection with affordable prices.

Company Representative

henryt15
JJSHOUSE R.
Typically responds within 29 days

How do I know I can trust these reviews about JJ's House?

  • Sitejabber’s sole mission is to increase online transparency for consumers and businesses
  • Sitejabber has helped over 100M consumers make better purchasing decisions online
  • Suspicious reviews are flagged by our algorithms, moderators, and community members

See reviews as you browse with our Chrome extension

3.5
2,504 reviews
Have a question about JJ's House?

Related articles and tips

6 Prom Dress Disasters

Prom season is here, and you deserve to look and feel amazing for your big party! Whether you are attending prom for the first... read more