• Bookmark

    Monoprice

Ratings On Other Platforms

ResellerRatings
2.4 / 5
Corporate Values

Overview

Monoprice has a consumer rating of 3.86 stars from 410 reviews indicating that most customers are generally satisfied with their purchases. Consumers satisfied with Monoprice most frequently mention customer service, high quality and top notch.Monoprice ranks 3rd among Cables sites.

  • Service
    49
  • Value
    45
  • Shipping
    46
  • Quality
    41

This company responds to reviews, but usually not within the first month

Positive reviews (last 12 months): 11.1%
Positive
2
Neutral
4
Negative
12
View ratings trends
34
See all photos

What reviewers want you to know

Positive highlights

  • I've had to enlist the help of customer service once and they were prompt and helped me get everything resolved.

Critical highlights

No critical highlights yet

How would you rate Monoprice?
Top Positive Review

“Excellent products and service.”

John T.
5/30/20

I use this monitor stand to hold my desktop speakers at ear level. It is adjustable in so many directions that perfect speaker placement is easy to achieve. The vesa plate rotates up flat, and provides a place to set the speaker. The build quality is good and the result is very solid. The only improvement (for my personal use) would be a white version so stand out less.

See positive reviews
Top Critical Review

“Monoprice the place for no support”

Mark F.
12/4/20

Well once again monoprice provide zero phone support and doesn't respond to emails. They sent me a nvr that won't install ip cameras and have now gone through 3 saxophones that were damaged. But the latest one is a used instrument, no manual and the reed is already attached to the mouthpiece and without any of the spare reeds. Selling used equipment as new is illegal. So now monoprice is not only doing horrible customer service, but doing illegal activities.

See critical reviews

Reviews (410)

Rating

Timeframe

Other

Reviews that mention popular keywords

customer service (99)
markf1299
1 review
1 helpful vote
December 4th, 2020

Well once again monoprice provide zero phone support and doesn't respond to emails. They sent me a nvr that won't install ip cameras and have now gone through 3 saxophones that were damaged. But the latest one is a used instrument, no manual and the reed is already attached to the mouthpiece and without any of the spare reeds. Selling used equipment as new is illegal. So now monoprice is not only doing horrible customer service, but doing illegal activities.

nickt129
Laura P. – Monoprice Rep

Mark,
We apologize for the issues you have had with your orders and the condition of the saxophones you have received. We will be reaching out to you via email to resolve this issue and hope to provide a better experience then the one you have had so far.

Paul S.
CS Manager

samp535
1 review
2 helpful votes
March 6th, 2021

They don't send you what you order. Plain and simple. Waste of my time and money. Order somewhere else, even if it cost a little more it will save you the headache.

Also - don't throw in weird food with your orders. I didn't ask for it and I don't want it. I ordered a cable and they sent "complimentary" food that I have religious restrictions against eating - highly offensive and unnecessary.

Tip for consumers:
Don't use this site. Terrible. Buy somewhere else.

Products used:
nothing.

Service
Value
Shipping
Returns
Quality
nickt129
Laura P. – Monoprice Rep

Sam,

We apologize for the issues with your order and we meant no offense by including the sample and apologize for that as well. Please email your order number to escalations@monoprice.com and we will be sure to get you the item you didn’t receive.

Paul S.
CS Manager

rudolphh22
1 review
0 helpful votes
October 2nd, 2021
Verified purchase

Absolutely, unprofessional. I placed an order on 9/2/21, for discounted items. They guaranteed shipment. After calling twice, I received an email that the item is out of stock and will not be available until 10/10/21. I've placed orders for tge same item in the past and received within 10 days. No one even took the liberty of updating me. Similarly, the same product I ordered is now available for purchase on their website for the original price.
I will be finding another supplier for my business needs.

Service
Value
Shipping
Returns
Quality
rogerb704
1 review
0 helpful votes
December 22nd, 2021
Verified purchase

EDIT: following my review, I was contacted by a Monoprice customer service manager, and she resolved the issue to my satisfaction. I added stars in recognition that Monoprice can and will do the right thing once you get in touch with the right person.

Bought a 27" Zero G monitor that had the DisplayPort input go bad within 3 months. Monoprice replaced it under warranty, and the replacement had the same failure in about the same time. An identical replacement was no longer available, so Monoprice would only give store credit as compensation. I added $100 and purchased the next least expensive comparable monitor, which has also now had the DisplayPort go out within 3 months. Again, an identical replacement is not available, and Monoprice will only give me a store credit, so I would have to add another $100 to get a comparable monitor. The quality problems and return policy make this a never ending cycle designed to extract ever increasing amounts of money from me for hardware that is destined to fail well short of the warranty period. I will never buy from Monoprice again.

Tip for consumers:
Don’t purchase anything from Monoprice

Products used:
Monitor

Service
Value
Shipping
Returns
Quality
brentb293
1 review
1 helpful vote
December 1st, 2020

Estimated ship date was 11/16, shipped 11/23, and arrived on 12/1. Product arrived with a broken screen, and because they were sold out, all they offered was a refund and wouldn't give me an alternate product. Had I received the product on time, I could have bought another on black friday. I had heard poor things about monoprice before, but I thought the deal was too good to pass up. Don't make the same mistake I did, just buy from elsewhere.

nickt129
Laura P. – Monoprice Rep

Brent,

We apologize for the issues you had with your order and the damage that occurred to your item. Unfortuntely we are current out of stock of the model you purchased but there may be other options we can offer. Please email us at escalations@monoprice.com and we will try to find another solution for you!

Paul S.
CS Manager

charlesw1442
1 review
0 helpful votes
December 16th, 2021

Do not buy from this supplier. They are worse than Amazon, i order a new speaker stand for over $70.00 and they sent me a used item in a box that had been opened more than twice and then taped back shut. Then call customer service and they give you a song and a dance, just pick this $#*! up and i will work with AE to get a complete refund, again don't buy from this supplier they sell used $#*! as new.

Tip for consumers:
none

Products used:
none

Service
Value
Shipping
Quality
wimpyt
8 reviews
15 helpful votes
March 3rd, 2022
Verified purchase

Be careful dealing with Monoprice. I placed an order 2/27/22 and on 3/3/22 I got an email saying they had a glitch in their system, and the price I paid was wrong, the actual price was 5 times what I paid. From their email: "I'm reaching out to inform you there was a glitch in our system at the time you placed the order. Product ID ####### had a price error, the price you were seeing was $1.70 but the correct total per item is $8.49. There is a balance of $143.94. I have sent you a Payment link for payment." They just billed me FIVE TIMES what I paid when it was their mistake? They didn't even offer to cancel and refund the order, let alone honor their price. I had to contact CS for a cancellation and refund. Poor customer service. Their products are fine, but I no longer recommend Monoprice.

Service
Value
Shipping
Returns
Quality
nickt129
Laura P. – Monoprice Rep

Hello T,

I apologize that we had a system error. The product was in fact underpriced and we offered you a discount given the issue. Unfortunately we could not honor the price given the quantity and disparity. I believe we communicated in regards to this issue and I am very sorry for the error. If there is anything we can do for future orders please contact me at escalations@monoprice.com.

Regards,

Laura P./Customer Service Manager

leslieg225
2 reviews
4 helpful votes
September 5th, 2020

Last time I order from them forever! Their website somehow selected an old address on my last order even though I manually typed in my correct address. There was no way to cancel the order or correct the address. I put in 2 service tickets which were ignored. Of course, order was 'delivered' to the wrong address and they are refusing to take any action to assist with this issue. NEVER AGAIN! I have no confidence I will actually receive what I order.

nickt129
Laura P. – Monoprice Rep

Thank you for reaching out and sharing your experience Leslie. I have left you a voicemail with my call back number regarding this issue in hopes of finding a resolution.

Paul S.
CS Manager

maleenk
1 review
0 helpful votes
February 10th, 2021

UPDATE: Paul from customer service reached out to me and went above and beyond to resolve the issue. I have received my product and I was also sent a replacement. I was going to average it out but as Paul went above and beyond I will be amending my review to a 4 star.

Apparently I'm used to much better customer service in Australia. Usually In my experience vendors would attempt to work with customers to achieve an agreeable resolution. I haven't been offered a shred of assistance really. Not at all worth staying up until 1230am to contact you guys for.

Tip for consumers:
Don't expect any post sale service.

Service
Value
Shipping
Quality
nickt129
Laura P. – Monoprice Rep

Maleen,

We apologize for the issues you have experienced. I have emailed you directly to see if we can come to a resolution and better your experience.

Paul S.
CS Manager

jamesj1685
1 review
1 helpful vote
November 13th, 2020

I purchased a 4 channel speaker selector from Monoprice.Com, a couple of weeks ago, and it came in promptly as promised. But when I used it to connect 3 different sets of speakers to my stereo system - first in a group, then individually - the sound was always distorted. When I went to disconnect the speakers some of the spring connectors fell apart. I tried to contact Monoprice about a return with repeated emails because their customer service phone has been turned off, I received no response. I continue to wait for an email response, since their website says an RMD is required, but am almost to the point of just packing it up and sending it to the return address on the package. Then I guess I will deny the charge on my credit card, but not sure how that will come out. I would welcome contact with a company representative, my email is *******@aol.com Photo loaded upside down, the broken spring clips appear below device, but I laid them on top.

nickt129
Laura P. – Monoprice Rep

James,
We apologize for the issues you have had with your selector and the lack of response from our support team. Unfortunately your email address is starred out but if you don't mind emailing me at escalations@monoprice.com I would be happy to help you out and look into why you have not had your emails answered as well.

Paul S.
CS Manager

johnt1614
1 review
11 helpful votes
May 30th, 2020

I use this monitor stand to hold my desktop speakers at ear level. It is adjustable in so many directions that perfect speaker placement is easy to achieve. The vesa plate rotates up flat, and provides a place to set the speaker. The build quality is good and the result is very solid. The only improvement (for my personal use) would be a white version so stand out less.

Products used:
16244 monoprice essential single monitor adjustable arm desk mount

Service
Value
Shipping
Returns
Quality
nickt129
Laura P. – Monoprice Rep

Thank you John for your feedback, we appreciate it!

Paul S.
CS Manager

josephc2395
4 reviews
0 helpful votes
September 15th, 2021

Ordered on 9/2 -- its 9/15 and order still has not shipped. Cant track. Cant cancel. Hold time for 15 minutes. This place is a joke. AVOID

Tip for consumers:
AVOID. THESE GUYS HAVE NO IDEA WHAT THEY ARE DOING

Products used:
DISPLAY PORT CABLES

Service
Value
Shipping
nickt129
Laura P. – Monoprice Rep

Hello,

I greatly apologize for your experience with us. Unexpected challenges with a warehouse move have caused delays. Please allow me the opportunity to regain your trust as these delays are not our usual way of conducting business.

Please send me your order number, and contact information to escalations@monoprice.com and I will make sure to improve your experience.

Thank you,

Laura P./Customer Service

davidb7735
1 review
0 helpful votes
February 25th, 2022

Sound bar arrived without cables.
Customer service was worthless. They did not even listen or try to help.
Language was also an unfortunate issue.
Never order from them!

nickt129
Laura P. – Monoprice Rep

Hi David,

We will be more than happy to provide the missing cables given the opportunity. I apologize if you did not receive the help you need when you first contacted us.

Please email me at escalations@monoprice.com to resolve the situation.

Thank you,

Laura P./Customer Service Manager

geoffreyb138
1 review
0 helpful votes
October 15th, 2021

Misleading company. They do not make returns easy or affordable. Bought a guitar and found out it was too big for my 9 year daughter and would have to pay almost the entire cost of the item to return it.

Service
Value
Shipping
Returns
Quality
nickt129
Laura P. – Monoprice Rep

Hello Geoffrey,

I apologize you feel mislead. As mentioned in your previous reviews, our return policy states we cover prepaid shipping returns for defective items only. A courtesy, a prepaid return label has been created and was sent to you via email with a reference number to you for your return.

In the future, you can contact me at escalations@monoprice.com and escalate any concerns to be handled directly, as I am always eager to make sure our customers have a positive experience.
Thank you and once again my apologies.

Laura P.
Customer Service

arts101
1 review
4 helpful votes
February 28th, 2020

I Love this over fireplace dropdown tv mount. The tensioner adjustment is a little confusing as to what direction to turn. But overall I give it a 5 star rating for the facts that i can watch tv while laying on my sofa in the over fireplace position ( or when the grandchildren are here in town) or eye level while sitting in an upright position.
I've highly recommended this to family members with the hopes that they will not hit me up to install it for them!

nickt129
Laura P. – Monoprice Rep

Thank you Art for your feedback, we appreciate it!

Paul S.
CS Manager

sergior210
1 review
0 helpful votes
June 10th, 2020

My first experience with the company was a bit frustrating due to the lack of shipping communication, but will say that they made things right. They really do have people that care especially Paul. Thank you!

nickt129
Laura P. – Monoprice Rep

Sergio,

Thank you for taking my call this morning and I appreciate your understanding in this matter in which we provided a poor experience. If you have any other questions or concerns please reach out to me at escalations@monoprice.com and I will be happy to help!

Paul S.
CS Manager

bennettt18
1 review
0 helpful votes
November 12th, 2021
Verified purchase

Tldr think carefully on buying cheap to mid priced equipment from them(Note this might not be valid for those who purchase the monolith class equipment, as well as I've also heard some negatives about their quality control I've also heard a few positives about the shopping and replacement experience) I've had no problem with monoprice for the cheap cables and the occasional power banks but for larger items specifically subwoofers It's been more than a bit of a hassle. If you are returning something for a replacement they will not send out the replacement until after they have received the item and verified whatever is wrong with it even if you try to give them permission to put a hold on your credit card. My first subwoofer purchasing experience with them went fine though the delivery company they used (GSO/GLS)was late on the delivery. Unfortunately the auto on did not work so I contacted them to set up a replacement after convincing them know I could not take it to the local FedEx drop off point because it was a 70 lb giant box they eventually scheduled a pickup. Because I'm impatient I ended up requesting a refund and purchased a second subwoofer which arrived a week after the first. The auto on still did not function properly but because these subwoofers are shipped directly to monoprice from China and then shipped to the consumer without opening I figured a third one would not be any better and I could use a Smart switch for turning on the bass. A year later the prices dropped another $50 so I picked up two more. At least that was the plan. GSO (which is D- rated on BBB) seems to have now lost both of the packages but monoprice takes 5 business days once you convince them to start a claim (3 days after delivery was supposed to happen with no scan activity after the pickup scan) before they will start to ship replacement items. In theory one of the two packages has been admitted as being lost and should ship out tomorrow (roughly two weeks after it was supposed to be delivered originally.) For the second package I'm told I will be updated possibly early next week. I get that they run a business which is fairly busy but the customer service is just abysmal if you are in anything resembling a hurry. I'm sure eventually I will end up with two additional subwoofers but I'm not entirely sure if they'll both arrive in the same calendar month at this rate. They have tremendous deals but I'm not sure I would trust them as far as I could throw them honestly...

Tip for consumers:
Consider other options for Middle to high-priced equipment

Products used:
Monoprice sw15 subwoofer

Service
Value
Shipping
Returns
Quality
daveh950
1 review
1 helpful vote
September 22nd, 2021

I just bought a new MacBook Pro and they only have USB-C connections. Of course you need more options and I called on Monoprice.com. I placed an order of over $100 worth of accessories on 9/1/21 and they charged my PayPal account immediately.
After three weeks of not receiving my purchase, and their unanswered emails, (their wait time to actually talk to a service rep was over an hour) yesterday 9-21/21, I filed a complaint with PayPal. And afterwards I placed another call to Monoprice's Customer Service, put the "on hold" advertisements on speaker and worked for about an hour until I finally got through. The customer service rep was immediately defensive, she was quite rude in general and talked over me and had no interest what so ever in listening. When I finally loudly interrupted her and said "If you talk over me, I can't tell you my issue", she finally gave me a chance. I explained my frustration and she then told me of THEIR problems at the warehouse and that my shipment had in fact not even been shipped. But they had taken my money three weeks earlier!
What prompted my action is, the day before my call and my subsequent action with PayPal, I received a "Rate the Experience" email from Monoprice! My order had not even left their warehouse and they had my money and asked me to rate the experience? As my mother would say "Of all the nerve!"
As you might expect I gave them the lowest star rating possible and wrote about my personal experience, much like this rating. And when I finished and clicked POST, I was kicked out of the connection!
Still I was content to just get my money back from PayPal and move on. But no, again today, I got another email from Monoprice that said "Unfortunately, we are unable to post it [my review] due to it not meeting our review guidelines," WOW
They boast about over 10 thousand "Five Star" ratings, and yet will not post negative ones. Still Monoprice has not offered any apology for taking my money three weeks ago and no apology that my order had never left their warehouse. If they do this, take our money, use if for a month that adds up to a lot of free money for them at our inconvenience.
There are a lot of options for computer accessories and I would recommend trying any of them, except Monoprice.

Tip for consumers:
if Manufactures wont give fair review counts, this site is vital for fair on-line commerce

nickt129
Laura P. – Monoprice Rep

Hello Dave,

I am very sorry for your experience with us. This is not how we normally do business and in fact a warehouse move presented complications beyond what we expected and effectively managed.
I would like to speak to you or at minimum communicate via email to try to rectify the situation. Please email me at escalations@monoprice.com with your order # and contact information.
Thank you and once again my apologies.

Laura Polanco
Customer Service

timb916
1 review
2 helpful votes
May 4th, 2021
Verified purchase

Bought 16 LED solar outdoor lights from them after about a month and half, 2 lights stopped holding a charge. After a sunny day one would maybe stay on about an hour the other about 2 hours. Asked about Warranty was told it was 14 days. So being an engineer I decided I would see if I could fix since we like the lights in the back yard. When I opened them up I find that they have cheap NiMHD battery inside. Their website says Li-ion. I saw similar lights on Amazon about $10 a piece cheaper but didn't buy them because they were NiMHD battery units. I thought I would go for a higher performing battery unit. Instead I just paid Monoprice $40 more than I should have. And after contacting them about the misleading ad for the product their response was you are past the refund period. Nothing to say we are sorry we mis lead you by the product description. Beware buying from Monoprice. You might not get what you think you were. And if so, contact them right away, you might only have a 14 day guarantee. Total rip-off.

Update 5/28/31 a few days after posting the above review it seemed to get MonoPrices attention and they reached out to me. They did eventually make good on an adjustment of the misrepresented product. They may have been dupped by their Chinese Supplier, but it is an issue that they didn't check what they were getting. So I can't raise their rating, since I had to extra steps to get them to make it right, and the fact that if they had some quality control I wouldn't have gotten the bad product.

Tip for consumers:
Buy at your own risk if buying based on description. And get after them if you do still buy and get faulty product. They do seem to respond to the pressure.

Products used:
Outdoor Solar LED lights.

nickt129
Laura P. – Monoprice Rep

Tim,

We apologize for the issues you have experienced. We appreciate you taking the time to take our phone call and allowing us a chance to resolve this issue for you! We hope we have earned back your trust and you will again do business with us in the future.

Paul S.
CS Manager

amandah963
1 review
1 helpful vote
December 10th, 2020

If I could give this company zero stars I would. I placed an order for a rather expensive computer for my husband as a christmas gift. Monoprice accidentally sent me a lesser model with a crappy case and cheaper/older processor. They offered a measly $200 refund, which to me was unacceptable. They also said I could return the mistake and they would replace it with the correct one when it was back in stock. So the item I ordered was never even in stock?! To add to this, they suggested I pay for shipping with insurance to cover theft or damages. They wanted ME TO PAY to fix their mistake. I have been arguing back and forth with their horrible customer service (which I actually think are just bots) for over a week with no resolution. Each time you reply to their service emails it creates a new service request and you have to wait for another response. I would expect more from a company when purchasing such an expensive item. I am wholly disappointed and frustrated with the lack of resolution. I worry my husband will not be getting this awesome Christmas gift at all at this point. Would NEVER recommend this company to any one.

12/11- After posting my original review, Paul from Monoprice personally reached out to me to explain the situation and what was happening on their end. He was extremely polite and professional, and was able to rectify the situation quickly. It should be noted that recent reviews about customer service are likely not taking into account decreased man power at Monoprice due to covid regulations. This is not something I had even thought of before it was mentioned by Paul. He was apologetic and accommodating, and I am happy to update my 1 star review to 4.

nickt129
Laura P. – Monoprice Rep

Thank you for taking my call today and allowing us the opportunity to provide a better experience regarding your order! If you have any other questions or concerns please email me at escalations@monoprice.com and I will be happy to help!

Paul S.
CS Manager

alexh480
1 review
0 helpful votes
June 29th, 2020

Please do yourself a favor and do not buy anything from here. I bought a pc monitor for 32" monitors. Paid for shipping, it got here and I built it then it didn't end up fitting my 3 32" monitors. I went to customer support and they said that I can return it for a refund but I have to pay for shipping back. I told them that's crazy! It's there product that says fits 32" and not only I wasted time but I paid for shipping to here and now shipping back because your guys product! And he said ok for a one time consideration. I will add the return fee to the return. Oh yay so I just wasted 20-30$ for shipping.

nickt129
Laura P. – Monoprice Rep

Alex,

We apologize for the issues you had with your order. I am not sure where the miscommunication is but upon checking on your return request the reps note stating the product did not fit and to issue a full refund with a label, which you should be receiving shortly.

Paul S.
CS Manager

ilyap22
1 review
0 helpful votes
January 12th, 2022

I purchased an electric tea kettle, was waiting two weeks for delivery. After three weeks of use the cattle stopped working. I called customer service and have been told what the exchange/returns policy only two weeks, and I have contact the manufacturer ( which is located in China). In the end i stoked with the broken cattle. Stay away from this company!

Tip for consumers:
Be aware

Products used:
Electric tea cattle

Service
Value
Shipping
Returns
Quality
nickt129
Laura P. – Monoprice Rep

Hell Ilya,

I apologize if you were denied a replacement as you should have received one. Please contact me at escalations@monoprice.com for prompt resolution.

Regards,

Laura P/Customer Service Manager

peter68
1 review
9 helpful votes
March 1st, 2020

Musician here bought nice open back headphones that I love, input jack failed after 6 mos. Or so. Sent them back, 1 week later got brand new ones totally hassle free. Great service, excellent products!

nickt129
Laura P. – Monoprice Rep

Thank you Pete R. For your review, we appreciate it!

Paul S.
CS Manager

jacks1121
1 review
1 helpful vote
October 31st, 2020

This generator once again when the power went out it didn't even work a coffee maker or a lamp. Had it plugged in and fully charged at the beginning of the month, 28 days later we have storms come through, no power no working generator a total waste of money. Do Not Buy One.

nickt129
Laura P. – Monoprice Rep

Jack,
We apologize the power cache did not come through when you needed it. Please email me at escalations@monoprice.com as I would like to look further into your issues with the item and see if we can get you something that will come through for you when you need it!

Paul S.
CS Manager

christyp72
3 reviews
1 helpful vote
June 19th, 2020

I put in a couple of claims regarding two USB cables that no longer work like they should and it's been infuriating. I've confirmed my mailing address repeatedly, was even willing to accept a different color and because they are incompetent, it's totally sold out. Never dealt with this company until I bought those two cables, now I wish I never did. They cancel claims for NO reason and they do NOT STAND BEHIND THEIR PRODUCTS. Do yourself a favor and buy higher end cables, you'll save yourself a lot of stress than to be dealing with these clowns!

nickt129
Laura P. – Monoprice Rep

Christy,

I apologize for the issues you have had replacing your cables and want to make sure we get you taken care of as we definitely stand by our lifetime cable warranty. Please reach out to me directly at escalations@monoprice.com and I will be sure to resolve this for you asap.

Paul S.
CS Manager

Q&A (9)

Answer:

Try calling their phone support is amazing. Their live support works well too depending on what it is.

By Bobby P.
See more answers (4)
Answer:

I would trust them they stand behind their products

By Christopher D.
See more answers (2)
Answer:

Hello Tiani! Just wanted to let you know that we are a real company and have been in business since 2002! If you have any questions please feel free to reach out to our support staff through the link below and they will be happy to answer them. https://www.monoprice.com/help?pn=contact Paul Sarkis CS Manager

By Laura P.,
Answer:

I apologize for the late response Joseph. We do read the reviews on our products and can make changes, at times, to better the product based off these reviews. All of our printers purchased as new in box carry a 1 year warranty, so you we have you covered if your printer becomes defective. If you still have any questions or concerns please let me know by emailing me at escalations@monoprice.com Paul S. CS Manager

By Laura P.,
Answer:

Hahaha! In my case, they just dumped my package at a neighbor's. Unfortunately, that property is vacant so I did not receive my shipment until almost two weeks later after the neighbor came to check on the property and found it.

By Memma W.

Can’t see your question? Ask to get answers from the Monoprice staff and other customers.

Posting guidelines
Typical questions asked:
  • How long does shipping take?
  • What is the return policy?
  • Where is the company located?

Sitejabber for Business

Gain trust and grow your business with customer reviews

About the business

Monoprice, Inc. (DBA. MonoPrice.com) specializes in the wholesale distribution of world class cable assemblies for home theater, PC, and high technology industries. MonoPrice.com offers a wide range of products from standard PC products, network cables...

Company Representative

nickt129
Laura P.
Usually responds not within the first month

How do I know I can trust these reviews about Monoprice?

  • Sitejabber’s sole mission is to increase online transparency for consumers and businesses
  • Sitejabber has helped over 100M consumers make better purchasing decisions online
  • Suspicious reviews are flagged by our algorithms, moderators, and community members
Have a question about Monoprice?